dimecres, 6 de maig del 2009

Alegria

Sí, som feliç en la meva quotidianitat, però encara hi he d'afegir l'alegria que em provoca regar les plantes i flors del jardí quan el sol tot just despunta, la il·lusó que em fa perdre'm per la xarxa mentre gaudesc del berenar del matí, la màgia que sent quan em passeig per F. i vaig a comprar el pa al forn i trob na J. i parlam del mal temps a la mar, que si ara és temps d'oblades..., i en passar pel bar, dir a n'M. que "Quin Barça, tu!" i tornar a casa amb la senalla plena de verdura fresca, ous casolans, julivert de franc i una sensació de benestar més que agradable.
Tapar-me nua sota els llençols encara de franel·la, contemplar els primers estels darrere les cortines despassades, baixar les escales descalça, obrir les persianes, beure'm un suc amb gust de melicotó, dutxar-me de bon matí sense haver d'encendre el llum, veure'm la pell colrada, posar-me màniga curta, canviar per fi de jaqueta...
A la nit, un bany relaxant quasi a les fosques i un massatge amb olis aromàtics em recorden que no visc sola i imagin com deu ser el paradís si gairebé això és la glòria.

3 comentaris:

  1. Quin gust d'alegria en aquest tastet de coses senzilles i nutritives...

    No sé quan temps fa que no surto de casa amb tarannà dels hola a tots els X i amb l'alegria de la senalla plena de coses bones... vaig massa de pressa. M'has recordat coses necessàries, imprescindibles. Gràcies

    ResponElimina
  2. Un pla fantàstic! Jo també l'enyoro

    ResponElimina
  3. Gràcies noies pels comentaris! M'alegra saber que algú fa viure el que escric -jo que només tenc un parell de mesets de vida. Bon cap de setmana i gaudiu de les petites i quotidianes cosetes de cada dia.

    ResponElimina