dissabte, 28 de març del 2009

Per si de cas...

M'he llevat i m'he proposat desmitificar-te. No pots ser hoste de mi i robar-me tan descaradament el temps que m'ha tocat viure.
Sé, malgrat tot, que ets lluny d'aquí i no entraràs per aquesta porta que massa sovint he deixat oberta per si venies.
M'he llevat i he començat a endreçar-ho tot: a netejar, a canviar les coses de lloc -música estranya. He rentat els plats i els he deixat al seu lloc. He escombrat i fregat el terra. He posat una rentadora, he estès la roba i l'he arreplegada...
He anat a comprar i m'he proveït d'escopinyes, gambes pelades i salmó... No he pogut evitar pensar que mai se sap.
A casa, he planxat la roba, l'he plegada i desada. He acabat d'endreçar la cuina, netejat el bany i la sala.
I quan ja havies desaparegut de mi he canviat els llençols, encès ciris, he posat música dolça i he començat a fer-te el sopar. M'he dutxat i posat un jersei negre escotat i roba interior que et pugui agradar... He encès una cigarreta i esperat... tanmateix, per si de cas.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada