dimecres, 7 de novembre del 2012

Coses que fa el meu trípode.




He fet les paus amb el meu trípode! I ho dic així, eufòrica i alegre, JO que ara som tota obertura i que visc, des de fa uns dies, en un èxtasi anímic que m'embriaga els sentits i em fa perdre la consciència, el temps i l'ordre.
Demà serà un altre dia i tornaré a capbussar-me per deixar ofegades a la piscina l'ansietat, l'angoixa i la por que aquests dies, més que no d'altres, m'omplen el cap i no em deixen pensar ni què tenia a veure Ciceró amb el platonisme ni què faré si demà plou i no puc posar, una altra vegada, la rentadora.
Foravila m'ha descobert el tronc que tenia ullat de l'any passat i ja n'he fet estelles per alimentar la xemeneia que malda per encendre's encara que no hagi arribat el fred i dormi sense flassada.
I al paladar, ressonen el gust de les hamburgueses d'olives, pistatxos i masdam que m'han fet tenir entretengut el matí i la gana.

L'equilibri em diu que ara no té pressa i jo sé que pot esperar. I si ballam?

 


1 comentari:

  1. "El costat assolellat del carrer..." M'agarada! ;) (anònima amb X)

    ResponElimina